نوآورد ندای سلامت

وبلاگ نوآورد، وابسته به وبسایت نوآورد، در حوزه های تغذیه، سلامت، زیبایی و سبک زندگی فعالیت می کند.

نوآورد ندای سلامت

وبلاگ نوآورد، وابسته به وبسایت نوآورد، در حوزه های تغذیه، سلامت، زیبایی و سبک زندگی فعالیت می کند.

آزمون شخصیت شناسی

انواع تست شخصیت
انواع مختلفی از تست شخصیت وجود دارد. رایج ترین نوع تست شخصیت، آزمونی است که در آن تعدادی سوال در اختیار فرد قرار می گیرد و شخص شرکت کننده بر اساس آنکه عبارت بیان شده در تست تا چیز میزان نشان دهنده ویژگی های شخصیتی وی است به آن سوال امتیازی می دهد یا میزان موافقت یا مخالفت خود را با آن مسئله بیان می کند و گزینه ها به صورت: کاملا موفقم، موفقم، نظری ندارد، مخالفم و کاملا مخالفم می باشد
.

در تست شخصیت معمول برای هر پرسش از واژه سوال استفاده نمی شود بلکه به هر پرسش یک آیتم(مورد) گفته می شود مثلا گفته می شود که فرد با آیتم شماره 17 مخالف است و با آیتم شماره 33 موافق است علت این امر آن است که بسیاری از سوالات تست شخصیت سوال نیستند بلکه عبارتی هستند که فرد نظر خود را ائم از اینکه موافق یا مخالف باشد نسبت به آن بیان می دارد.

شما می توانید برای مطالعه ادامه این متن به «آزمون شخصیت شناسی» مراجعه نمایید.

منبع: دانشنامه ویکی پدیا

آزمون روانشناسی

سوالات تست روانشناسی استاندارد
عضویت در گروه ها و دسته های مختلف می تواند بر شانس افراد در پاسخگویی صحیح به سوالات آزمون روانشناسی تاثیر بگذارد، به این معنا که ممکن است افراد مذکر و مونث در پاسگویی صحیح به سوالات آزمون شانس برابری نداشته باشند. مسئله دیگر در ارتباط با تست روانشناسی این است که غالبا تست های روانشناسی بسته به کشور و فرهنگ های مختلف متفاوت هستند و به هنگام انجام یا برگزاری تست ها باید به این مسئله نیز توجه داشت.

برای نمونه اگر یک تست روانشناسی در یک کشور برای نمونه انگلستان برای همه افراد شرکت کننده به یک صورت است و مثلا مرد یا زن بودن شرکت کننده تاثیر در نتیجه آزمون ندارد، نمی توان نتیجه گیری کرد که اگر این تست روانشناسی در یک کشور دیگر مثلا ژاپن برگزار شود باز هم تفاوتی بین مردان و زنان در نحوه پاسخگویی به سوالات وجود نخواهد داشت.

ادامه این متن در «آزمون روانشناسی آنلاین» قابل مشاهده است.

منبع: ویکی پدیا

آزمون هوش (سوال هوش تصویری)

تست های هوش استاندارد
امروزه تست های آی کیو استاندارد مختلفی در جهان وجود دارد که رایج ترین آنها مقیاس وکسلر برای بزرگسالان و مقیاس هوش وکسلر برای کودکان می باشد که برای کودکانی که در سن مدرسه قرار دارند می تواند مورد استفاده قرار گیرد. دیگر آزمون های تست هوش استاندارد و معروف عبارتند از: آزمون استنفورد-بینت، آزمون ویدکاک-جانسن برای توان شناختی و ادراکی، تست هوش ریون
(Raven)، آزمون آی کیو رینولدرز، آزمون کافمن برای کودکان و نیز دو آزمون موسوم به سیستم ارزیابی ادراکی و مقیاس توان تشخیصی می باشد.

ادامه این متن در مقاله «آزمون هوش» قابل مشاهده است.

ایمیل گوگل

ایمیل گوگل
قسمت بعد با عنوان Your current email address باید آدرس ایمیل فعلی خود (یک ایمیل دیگر غیر از ایمیلی که در حال ساخت آن هستید را وارد کنید). گوگل از این ایمیل برای کمک به حفظ امینت اکانت جیمیل شما و نیز پیدا کردن دوستان و آشنایانی که در ایمیل دیگر با شما در ارتباط بوده اند استفاده می کند. هر چند در گذشته پر کردن این قسمت بسیار مهم بود و برای مسائلی مانند دسترسی مجدد به ایمیل در صورت فراموش کردن رمز عبور کاربرد داشت اما امروز به علت وجود تلفن های همراه این قسمت از اهمیت پیشین برخوردار نیست و می توانید آن را خالی بگذارید. ...

برای مشاهده متن کامل می توانید به مقاله « ایمیل گوگل» مراجعه نمایید.

جینسینگ

جینسینگ
جینسینگ نه تنها به عنوان داروی طبیعی افزایش غرایز جنسی شناخته می شود بلکه بدون شک موثرترین ماده غذایی برای افزایش قدرت و میل جنسی در آقایان است. جینسینگ حاوی آنتی‌اکسیدان و ترکیب محرک قلب است که باعث افزایش قدرت مردها می‌شود. این ماده غذایی سطوح تستسترون را افزایش می‌دهد، جریان خون به عروق اندام‌های تناسلی را افزایش داده و میل جنسی را افزایش می‌دهد. مطالعات نشان داده‌اند که این گیاه دارویی می‌تواند به عنوان یک راهکار درمانی در درمان اختلالات مردانه در مراقبت‌های جنسی نیز در نظر گرفته شود. اما برای رسیدن به این تأثیرات جینسینگ مصرف 2 تا 6 گرم ریشه جینسینگ خشک در روز توصیه می‌شود. بهتر است با دکتر یا عطار در خصوص میزان و روش مصرف آن بر طبق نیازتان مشورت کنید.

متن کامل مقاله در «بهترین غذاها برای افزایش اسپرم»

منابع مقاله: دکتر سلام تبیان